Pages Menu
Categories Menu

Program do rozliczania podatkow

Program do rozliczania podatkow

Co to jest Hospitality Administracji

Stopień administracji gościnność oferuje kilka różnych dróg rozwoju dla absolwentów prowadzącymi, którzy są zainteresowani w przemyśle branży turystycznej, hotelu czy restauracji. Ponieważ większość osób korzysta z podróży, kolację i rozrywki, istnieje duże zapotrzebowanie na wykształconych pracowników, którzy mogą zapewnić operacji dla tego typu lokali płynnie.usługi odrodnicze w Tarnowie

Opis pracy

O stopniu administracji gościnność, absolwenci mogą znaleźć pracy jako kierowników restauracji, lokali rozrywkowych, hotelach i innych podobnych firm. Mogą również stać żywienia lub urzędnicy zakupów. Co do zasady, menedżerowie gościnność są odpowiedzialne gdzie zrobić tautaż za ekwipunku, nadzorowanie pracowników, zapewniając satysfakcję klientów, organizowania danych, koszty rejestracji i wykonywania niektórych obowiązków księgowych. Jednak obowiązki Zakupów Clerks „bardziej skupić się na podaży i zapasów. Żywienia może zaplanować menu, służyć żywności i wykonywać obowiązki kierownicze w firmie są właścicielami lub pracować.

Wymagania edukacyjne

Istnieją dwie drogi wspólnego stopnia dla studentów zainteresowanych w tej dziedzinie. Pierwsza opcja jest dyplom wyższej uczelni, co daje absolwentom wejście do pola w krótszym czasie, zazwyczaj dwa lata. Licencjat, zwykle trzy lata, jest najczęstszym wyborem, a uczniowie, którzy go mają więcej możliwości zarabiania z większych sieci hotelowych lub większych restauracji. Większość akredytowanych programów studiów obejmuje kursy z zakresu prawa hotelarstwa, żywienia, zarządzania przedsiębiorstwem, rachunkowości, zarządzania dostaw i marketingu.

Szanse awansu

Z pozytywnym nastawieniem, jest możliwe, aby przejść do wyższych stanowisk w niektórych firmach. Na przykład, absolwent administracji gościnność, który pracuje w dużej sieci hoteli jako asystent kierownika mogą później przejść do kierownika hotelu.
Artykuł napisany przez: